تبلیغات و نیازمندی های صنعت ساختمان معرفی محصولات

تحویل ۷۰ هزار واحد مسکن مهر پرند

تحویل ۷۰ هزار واحد مسکن مهر پرند

تحویل ۷۰ هزار واحد مسکن مهر پرند

تحویل ۷۰ هزار واحد مسکن مهر پرند

اخبار ساختمان به نقل از “خبرگزاری ایسنا” ، از ۹۶ هزار واحد مسکن مهر پرند تا کنون ۷۰ هزار واحد تحویل شده و براساس وعده مدیرعامل عمران پرند، در نیمه نخست سال ۹۸ شاهد اتمام مسکن مهر این شهر خواهیم بود.

 شهر جدید پرند نسبت به پردیس و هشتگرد از خدمات و زیرساختهای نسبتا مطلوب‌تری برخوردار شده و به مرور جمعیت این شهر در حال افزایش است.

طبق آخرین برآوردها حدود ۱۴۰ هزار نفر در پرند ساکن هستند و مسکن مهر این شهر در مراحل پایانی قرار دارد.

از ۹۶ هزار واحد مسکن مهر پرند تا کنون ۷۰ هزار واحد به متقاضیان تحویل شده و گفته می‌شود حدود ۱۳ هزار واحد دیگر نیز به اتمام رسیده است.

اما به دلیل نبود انشعابات و نبود قیر برای محوطه‌سازی، این تعداد قابل واگذاری نیست.

با این وجود ۵۰۰۰ واحد با خدمات کامل آماده افتتاح در دهه فجر است که اگر زیرساختها برای سایر واحدها نیز اجرا شود  در دهه فجر می‌توان شاهد واگذاری ۱۳ هزار واحد بود.

البته تعدادی از متقاضیان هنوز آورده خود را تکمیل نکرده‌اند که محسن وطن‌خواهی، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند از احتمال حذف آن‌ها در صورت عدم تکمیل آورده خبر داده است.

وطن‌خواهی همچنین گفت:

حدود ۵۰۰ واحد را برای متقاضیان مسکن مهر پردیس که بیش از ظرفیت در پردیس ثبت نام کرده یا موفق به تکمیل آورده خود نشده‌اند اختصاص داده‌ایم که در صورت تمایل می‌توانند با واریز حدود ۳۲ میلیون تومان در شهر پرند صاحب مسکن شوند.

منبع

نوشته تحویل ۷۰ هزار واحد مسکن مهر پرند اولین بار در اخبار ساختمان، دکوراسیون داخلی، مصالح و تجهیزات. پدیدار شد.

ادامه مطلب —->تحویل ۷۰ هزار واحد مسکن مهر پرند