تبلیغات و نیازمندی های صنعت ساختمان معرفی محصولات

ورود دادستانی به بازار مسکن/ افزایش ۱۵ درصدی نزاع چهارمحال و بختیاری

ورود دادستانی به بازار مسکن/ افزایش ۱۵ درصدی نزاع چهارمحال و بختیاری

اخبار ساختمان به نقل از “خبرگزاری تسنیم” ، نشست خبری رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری به همراه شورای قضایی استان در شهرکرد برگزار شد در این جلسه عبدالرضاعلیمحمدی در این جلسه اظهار داشت: دادستانی استان با همکاری سازمان تعزیرات و صنف املاک استان برای کاهش اجاره‌بها و قیمت مسکن در استان که به صورت بی‌رویه در حال افزایش است اقدام می‌کند.

دادستان چهارمحال و بختیاری درمورد پرونده تخلفات سازمان صمت استان نیز گفت: ابعاد تازه‌ای در این پرونده پیدا شده است که نیاز به تحقیقات گسترده دارد تحقیقات مقدماتی این پرونده هنوز کامل نشده و در دست بررسی است.

مدیرکل سازمان ثبت اسناد و املاک استان نیز در این نشست بیان کرد: کل اسناد مالکیت صادره در استان ۳۳۶۱ فقره می‌باشد.

در عرصه منابع طبیعی نیز برای ۹۸ درصد از اراضی استان  سند مالکیت صادر شده است.

بهرسی عنوان کرد: مهلت تبدیل اسناد مالکیت دفترچه‌ای به سند کاداستر رو به پایان می‌باشد بنابراین شهروندان برای تبدیل اسناد خود به سند کاداستر طی سال ۹۸ اقدام کنند تا با مشکلات بعدی مواجه نشوند.

محمد‌رضا عمرون نیز در این جلسه با اشاره به اینکه تعداد ۵۷۲۵ پرونده در سال ۹۷ به سازمان تعزیرات استان واصل شد و متخلفان محکوم به پرداخت مبلغ ۱۵۶ میلیارد ریال به عنوان جزای نقدی شدند، تشریح کرد: در سال ۹۷ تعداد ۳۱۸۸ پرونده در حوزه کالا و خدمات به سازمان تعزیرات واصل شد که از این تعداد ۳۱۶۰ پرونده مختومه اعلام شد.

وی ادامه داد: همچنین در سال گذشته تعداد ۸۳۳ پرونده قاچاق کالا به سازمان تعزیرات واصل شد که ۸۰۲ مورد آن مختومه شد.

مدیرکل سازمان تعزیرات چهارمحال و بختیاری اشاره کرد: در سال ۹۷ تعدا ۱۵۶۰ فقره گشت مشترک با سازمان‌هایی ازجمله صنعت، معدن و تجارت در استان از واحد صنفی بازدید کردند که ۵۲۵ مورد تخلف محرز شد و به ۶۹۲ واحد نیز تذکر داده شد.

عمرون تصریح کرد: در سال ۹۷ تعداد۲۸۴ پرونده مربوط به قاچاق چوب و زغال مورد بررسی قرار گرفت همچنین ۱۴۲هزار لیتر سوخت قاچاق کشف و ۶۴ فقره پرونده قاچاق مواد دخانی مورد بررسی قرار گرفت.

وی گفت: تشکیل پرونده در سازمان تعزیرات استان در ۳ حوزه بهداشت و درمان، قاچاق کالا و تخلفات کالا و خدمات ۱۶ درصد نسبت به سال قبل افزایش  داشته است.

علی سامانی‌پور نیز در این جلسه اظهار داشت: در سال ۹۷ تعداد پرونده‌های ارجاع شده از مراجع قضایی به پزشکی قانونی استان افزایش داشته است اما در مورد سقط‌درمانی  کاهش مشاهده شده است.

وی افزود: در دوماهه سال ۹۸ تعداد مراجعین مربوط به نزاع ۱۵ درصد افزایش داشته است اما در فوتی تصادفات، حوادث کار و غرق‌شدگی کاهش وجود داشته است همچنین در سال ۹۸ تعداد کل اجساد معاینه شده در پزشکی قانونی استان ۹٫۴ درصد افزایش داشته است.

منبع

نوشته ورود دادستانی به بازار مسکن/ افزایش ۱۵ درصدی نزاع چهارمحال و بختیاری اولین بار در اخبار ساختمان، دکوراسیون داخلی، مصالح و تجهیزات. پدیدار شد.

ادامه مطلب —->ورود دادستانی به بازار مسکن/ افزایش ۱۵ درصدی نزاع چهارمحال و بختیاری