تبلیغات و نیازمندی های صنعت ساختمان معرفی محصولات

تولیدکننده انواع رنگ های ساختمانی،صنعتی،دریایی،ترافیکی و ...

شماره تماس  :

استان  :

تهران

گروه فعالیت :

رنگ

 دریافت کاتالوک  :

فقط برای آکهی های ویژه

  جزییات و نقشه :

فقط برای آکهی های ویژه

توضیحات :

شرکت پوشش های صنعتی دریایی شمال

نشان تجاری (برند) :

شیمی لوکس shimilux

 

زمینه فعالیت :

 

تولید کننده رنگ های ساختمانی ، صنعتی ، دریایی ، پوشش های حفاظتی (مقاوم در برابر خوردگی اسید و باز ، دارای مقاومت حرارتی بالا ، مقاوم در برابر سایش و … ) ، کفپوش های صنعتی و ورزشی (کفپوش های اپوکسی ، پلی یورتان و …) ، چسب (چسب باغبانی و …) ، ضد زنگ

محصولات :

شرکت تولیدی پوشش های صنعتی دریایی شمال ، فعالیت خود را از سال 1384 با هدف تولید انواع رنگ در شهرک صنعتی بشل واقع در استان مازندران آغاز نموده و توانسته با استفاده از پرسنل متخصص و با تجربه خود در زمینه طراحی (فرمولاسیون) و ساخت رنگ های حفاظتی ، ضد خوردگی ، کفپوش های اپوکسی و پلی یورتان و رنگ های تخصصی به موفقیت های چشمگیری دست یابد.

این شرکت با هدف دستیابی به دانش و تکنولوژی روز این صنعت ، همواره با سازندگان جهانی مواد اولیه در ارتباط است و سعی دارد با استفاده از تجارب دارندگان دانش فنی رنگ و پوشش ، واحدهای صنعتی کشور را با آخرین دستاورد های صنعت رنگ و پوشش همگام سازد.

شرکت پوشش های صنعتی دریایی شمال با توجه به نیروی انسانی ماهر و آزمایشگاه مجهز در زمینه خدمات تحقیقات و آزمایشگاهی قادر به طراحی ، ساخت و تولید انواع رنگ های تخصصی مورد نیاز واحدهای صنعتی و … است و اعلام آمادگی خود را در زمینه مشاوره ، آموزش و خدمات مهندسی قبل و بعد از فروش و ارائه اطلاعات لازم اعلام می دارد.

این شرکت تولید کننده رنگ های صنعتی ، ساختمانی ، دریایی ، پوشش های حفاظتی (مقاوم در برابر خوردگی اسید و باز ، دارای مقاومت حرارتی بالا ، مقاوم در برابر سایش و … ) ، کفپوش های صنعتی و ورزشی (کفپوش های اپوکسی ، پلی یورتان و …) ، چسب (چسب باغبانی و …) و ضد زنگ بوده و اکثر گروه های رنگ مانند اپوکسی ، پلی یورتان ، اکریلیک پایه آبی و حلالی (جداول ، ترافیک و نما) ، وینلی ، روغنی ، پلاستیک ، چکشی ، کوره ای ، پلی استر ، ملامین و سایر رنگ های تخصصی در این شرکت تولید می گردد.

استاندارد ها:

در راستای ارتقاء کیفیت محصولات و فرایند ها شرکت توانست پس از استقرار سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001 : 2008 در سال 1389 گواهینامه این سیستم را از شرکت TUV NORD آلمان اخذ نماید .

این شرکت افتخار عضویت در انجمن همگن شیمیایی استان مازندران را داشته و به عنوان تنها آزمایشگاه همکار و مورد تائید سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران در زمینه رنگ در استان مازندران شناخته شده است.

این شرکت در حال حاضر تامین کننده رنگ های صنعتی بسیاری از شرکت ها در استان مازندران و سایر مناطق ایران می باشد.

تماس با ما :

آدرس کارخانه : مازندران- سوادکوه- شهرک صنعتی بشل- فاز2- روبروی شرکت خزرشیر- کوچه همت 6- پلاک جی 22
کدپستی : 4783188666
تلفن : 7- 4333352- 0124
فکس : 4333359- 0124

آدرس دفتر : مازندران- بابل- خیابان کشاورز- جنب اداره مخابرات- پلاک 100

پست الکترونیک : [email protected]
سایت اینترنتی : www.shimilux.com

روزهای کاری :

شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 صبح الی 17
(شرکت در روزهای پنج شنبه و جمعه تعطیل می باشد)

آدرس  :

شهرک صنعتی بشل فاز دو خیابان همت شش پلاک 142

هشدار  :

هشدار پایاب در قبال آگهی‌ها مسئولیتی ندارد. پیش از دریافت این کالا هیچ مبلغی را واریز نکنید.

گزارش مشکل  :

آگهی‌‌های مشابه

رنگ مخصوص چوب
فروش و قیمت رنگ مخصوص چوب
تهران
رنگ نما آکریلیک
فروش و قیمت رنگ نما آکریلیک پلاستیک
تهران
رنگ مخصوص مخازن آب
رنگ مخصوص مخازن آب آشامیدنی و بهداشتی
تهران