تبلیغات و نیازمندی های صنعت ساختمان معرفی محصولات

فروش و قیمت جی پایپ لوله پنج لایه لوله سبز

شماره تماس  :

09124626905

استان  :

تهران

گروه فعالیت :

تاسیسات فاضلاب

لینک  :

فقط برای آکهی های ویژه

 دریافت کاتالوک  :

فقط برای آکهی های ویژه

  جزییات و نقشه :

فقط برای آکهی های ویژه

توضیحات :

لوله های پنج لایه PEX-AL-PEX

نسل جدید لوله ها که اصطلاحا به لوله های پنج لایه معروف می باشند به دلیل مواردی همچون:
1-استحکام و دوام طولانی مدت
2-رعایت کامل استانداردهای بهداشتی
3-نصب سریع و آسان
4-قیمت مناسب
به سرعت در سراسر جهان جایگزین لوله های فلزی و پلیمری گردیدند.این لوله ها درکلاس PEX-AL-PEX تولید و مورد استفاده قرار می گیرد.
ساختار مولکولی لایه های نگهدارنده:لایه آلومینیومی در مجموع به نحوی در کنار همدیگر قرارگرفته اند که در سیستمهایی نظیر آبرسانی سرد وگرم.آب آشامیدنی.رادیاتور.گرمایش از کف.هوای فشرده و انتقال مایعات از کارایی حداکثر بر خوردار می باشند.

مشخصات فنی

با استفاده از  لوله ها مایعات و سیالات بدلیل عبور از درون لایه PEX نه تنها کلیه خواص و ویژگیهای خود را حفظ می نماید بلکه بدلیل ساختار صیقلی و صاف مواد لایه درونی هیچگونه رسوب و خوردگی بر جای نخواهد ماند.
در عین حال لایه PEX بیرونی نیز هر گونه فشار.خورندگی و ضربات افتعالی را به هنگام نصب و پس از آن در طول زمان تحمل و دفع می نماید.لایه آلومینیومی نیز به عنوان لایه میانی در سراسر طول لوله با استفاده از تکنولوژی پیشرفته ultrqsonic از یک سو مانع از نفوذ اکسیژن گردیده و از سوی دیگر با حفظ حالت لوله در زمان خمش نیاز به مصرف اتصالات گوناگون را در حجم وسیعی کاهش میدهد.
در مجموع رعایت کلیه استانداردهای اجباری سلامت و بهداشت مربوط به آب آشامیدنی و نوشیدنیها در کنار مزیتهای فوق الذکر میتواند آرامش و آسایش خاطر را برای مصرف کنندگان به همراه دارد.
تاییدیه های صادر شده از سوی مراجع ذیصلاح و انجام آزمایشات گوناگون علمی تحت استانداردهای ASTMF 1287 و BS69Z O(BRITISH STANDARD) شامل تستهای:
تحمل فشار در دما های مختلف (PRESSURE TEST)
کشش (RING STRENGTH)
خوردگی(در مقابل آب نمک دریا 5% .سودسوزآوراشباع.اسید استیک 99%.اسید سولفوریک 88% و اتانول 96%)
ضخامت لایه آلومینیوم و کلیه لایه ها
ترکیدن(BURST) عدم کرویت(OUT OF ROUNDNESS)
در لوله هایی نظیر نیترات و جی پایپ میزان کارایی و بهره وری این لوله ها را حداکثر ممکن ضمانت می نماید.ارائه گارانتی و بیمه نامه معتبر از سوی شرکت قادر قطعه بین الملل G.G.I نیز فی الواقع تائیدی مطمئن و فراگیر بر این موارد می باشد.

اتصالات کوپلی

اتصالات کوپلی با طیف و تنوع وسیع و گسترده اتصالات و مکانیسم مطمئن و قدرتمند خود میتواند حداکثر اطمینان لازم را برای سیستمهای تاسیساتی به همراه آورد.در این سیستم برای برقراری هر اتصال علاوه بر اورینگ ها و حلقه سفت کننده و یک مهره میزان آب بندی سیستم را تضمین می نماید.

مهمترین ویژگیهای اتصالات کوپلی عبارتند از:

1-استحکام قابل توجه اتصالات بدلیل شکل و طراحی قطعات

2-امکان باز و بست نمودن هر اتصال به دفعات بدون نیاز به تعویض هیچگونه قطعه

3-تنوع بسیار گسترده این اتصالات

4-آب بندی کامل سیستم تا حداکثر اطمینان

اتصالات کلمپی

با افزایش قطر لوله و بالطبع افزایش فشار آب در سیستم لزوم طراحی مکانیسمی مطمئن برای اتصالات لوله های پنج لایه بیش از پیش مشهود و اجتناب ناپذیر گردید.بدین لحاظ پس از برسیها و انجام آزمایشات مختلف مجموعه اتصالات کلمپی طراحی و تولید گردید.برای تولید این اتصالات بدلیل وزن و سایز مشخصات انحصاری نیاز به عملیات فورجینگ تاناژ 50 تن می باشد.کمربندهای سفت کننده جایگزین حلقه و مهره می گردد.بطوریکه پس از کامل شدنعملیات نصب اتصال اطمینان مجریان محترم از آب بندی سیستم به حداکثر ممکن ارتقائ خواهد یافت.

مهمترین ویژگیهای اتصالات کلمپی عبارتند از:

1-استحکام فوقالعاده اتصال به دلیل طراحی و تولید آن

2-آسان بودن عملیات نصب اتصال

3-قابلیت باز و بسته کردن اتصال بدون هر گونه آسیب به آنتولید لوله و اتصالات پنج لایه

آدرس  :

تهران، شادآباد

هشدار  :

پایاب در قبال آگهی‌ها مسئولیتی ندارد. پیش از دریافت این کالا و خدمات هیچ مبلغی را واریز نکنید. این وب‌سایت در هیچ معامله‌ای درگیر نیست و هیچ پرداخت، ارسال، تضمین معامله، خدمات سپرده و یا حفاظت خریداری و یا گواهی فروشنده را مدیریت نمی‌کند.

آگهی‌‌های مشابه

کف خواب کاسه توالت ایرانی
تولید کف خواب صنعتی کاسه توالت ایرانی
تهران
اگو شهری
لوله کشی آب وفاضلاب ساختمان به اگو شهری بوشفیت پولیکا
تهران
no-pic-singel
اجرا و قیمت انواع کف خواب صنعتی
تهران