تبلیغات و نیازمندی های صنعت ساختمان معرفی محصولات

نمایندگی رسمی رونیکس

شماره تماس  :

021-6497

استان  :

تهران

گروه فعالیت :

ابزار آلات

لینک  :

 دریافت کاتالوک  :

فقط برای آکهی های ویژه

  جزییات و نقشه :

فقط برای آکهی های ویژه

توضیحات :

هدف گذاری رونیکس برای ایجاد یک سازمان پیشرو در عرصه ابزار آلات و تبدیل شدن به یک سازمان بین المللی و مطرح ، با بهره گیری از تکنولوژیهای روز و مطالعات علمی دقیق و عنایت به کلیه ی ایده های اصولی و خلاقانه میسر گردیده است .

گروه بازرگانی رونیکس نیز در این راستا ، با تعاملات سازنده خود ضمن انتخاب بیش از 500 تولیدکننده مطرح در 11 کشور جهان ، نظارت و کنترل فنی دقیقی را توسط متخصصین خود در داخل و خارج از کشور و در تمامی مراحل تولید اعمال میدارد .

ابزار آلات برشی و سوراخ کاری تولید شده در کشورهای فرانسه و آلمان ، ابزار های بادی تولید شده در کره جنوبی و تایوان ، ابزارهای برقی تولید شده در کشورهای کره جنوبی ، تایوان و چین و ابزار آلات دستی محصول کشورهای چین ، استرالیا ، اسپانیا ، تایوان و ترکیه ، ابزار آلات دقیق تولید شده در کره جنوبی و …. گواه این ادعا است .

دقت در فاکتور های انسانی ( ارگونومی) و مطالعه در ابزار ها ، دستگاه ها ، محیط کار و مشاغل و توجه به توانایی های جسمی و فکری ، محدودیت ها و علائق انسان ها ، از طراحی یک ابزار ساده تا طراحی ابزار آلات دقیق و صنعتی ، و عنایت به الزامات گواهینامه مدیریت کیفیت ISO 9001-2008 این امکان را برای کاربران فراهم آورده تا با خرید محصولات رونیکس ، کیفیت ، عرضه به موقع و ثبات در سیاست گذاری ها و خدمات حمایت را به عنوان پشتوانه خرید خود داشته باشد.

رونیکس با تامین بخشی از نیازهای صنعتگران ارجمند ، قصد ارائه بهترین ها را دارد و در این مسیر ، دست همکاران و همراهان خود را برای ارتقای این برند نام آشنای ایرانی می فشارد.

آدرس  :

هشدار  :

هشدار پایاب در قبال آگهی‌ها مسئولیتی ندارد. پیش از دریافت این کالا هیچ مبلغی را واریز نکنید.

گزارش مشکل  :

آگهی‌‌های مشابه

رونیکس
فروش و قیمت محصولات رونیکس
تهران
فروش انکودر
فروش انکودر کوپلینگ اینکلاینومتر پتانسیومتر
تهران
_مارکت
فروش اینورترسافت استارترسرو و درایور
تهران