تبلیغات و نیازمندی های صنعت ساختمان معرفی محصولات

نمایندگی فروش لگراند

شماره تماس  :

استان  :

تهران

گروه فعالیت :

تجهیزات برقی

لینک  :

فقط برای آکهی های ویژه

 دریافت کاتالوک  :

فقط برای آکهی های ویژه

  جزییات و نقشه :

فقط برای آکهی های ویژه

توضیحات :

لگراند فرانسه ، تاسیس 1860 میلادی و  دارای ساختاری کیفی اما در مقياس جهانی است 

شرکت  ما یکی  نمایندگان  لگراند فرانسه در ایران است در فروش  تجهیزات شبکه ، رک دیواری لگراند , رک ایستاده لگراند ، ترانکینگ های لگراند و سایر تجهیزات passive دیگر برای بخش لایه فیزیکی بستر زیر ساخت پرداخته است.

همچنین  بعنوان نمایندگی  لگراند در زمینه ارائه مشاوره و طراحی و ارائه راه حل های جامع برای بخش passive شبکه و ترانکینگ های بستر توزیع را رسماً تایید نموده و تنها شرکت آدسا را صاحب صلاحیت در این زمینه معرفی نموده است .

محصولات لگراند

شرکت لگراند دارای محصولات متنوعی در حوزه تخصصی خود می‌باشد. این محصولات عموما از کیفیت مطلوبی نیز برخوردارند. برای مثال کلید و پریز لگراند از جمله بهترین و مرغوب‌ترین کلید و پریزهای موجود در بازار به شمار می‌رود. نمایندگی‌های لگراند در سراسر کشور محصولات متنوع دیگری از این برند را نیز عرضه می‌نمایند. محصولاتی مانند کلید اتوماتیک لگراند که در دو نوع کامپکت و هوایی موجود است. کاربرد این نوع کلیدها حفاظت از مدارهای الکتریکی و تجهیزات روشنایی است همچنین در میان محصولات لگراند کلید یا فیوز مینیاتوری نیز از پرکاربردترین محصولات محسوب می‌گردد.

این محصول نیز یک ابزار حفاظتی به شمار می‌رود که عموما در تجهیزات و مدارهای الکتریکی مورد استفاده قرار می‌گیرد. علاوه بر این‌ها لگراند محصولات دیگری مانند کلید محافظ نیز تولید و عرضه می‌نماید. کلید محافظ لگراند در واقع مقایسه میزان جریان رفت و برگشت در مدار را برعهده دارد. انواع گوناگون کلیدهای محافظ لگراند در نمایندگی‌های لگراند به فروش می‌رسد. محصول پرکاربرد دیگر در میان محصولات برند لگراند ترانکینگ لگراند است. بدنه ترانکینگ با درب 65 میلیمتری عرضه می‌شود و ظرفیت مناسبی برای عبور انواع سیم و کابل با حجم متوسط دارد.

تلفن : 9-88932664 ، 88943741 ، 88941740
فکس : 88935739

آدرس : تهران – خیابان ولیعصر – (پایین تر از میدان ولیعصر)-کوچه علی ولدی – مجتمع تجاری اداری ولیعصر – طبقه 5 واحد 26

آدرس  :

تهران – خیابان ولیعصر – (پایین تر از میدان ولیعصر)-کوچه علی ولدی – مجتمع تجاری اداری ولیعصر – طبقه 5 واحد 26

هشدار  :

هشدار پایاب در قبال آگهی‌ها مسئولیتی ندارد. پیش از دریافت این کالا هیچ مبلغی را واریز نکنید.

گزارش مشکل  :

آگهی‌‌های مشابه

انواع سیم و کابل ساختمانی
انواع سیم و کابل ساختمانی
تهران
چراغ محوطه ای
خرید چراغ های محوطه ای در لاهیجان
گیلان
انواع منبع تغذیه
فروش انواع منبع تغذیه
تهران