تبلیغات و نیازمندی های صنعت ساختمان معرفی محصولات

فروش و قیمت انواع گلند برنجی کابل برق

شماره تماس  :

02133530243

استان  :

تهران

گروه فعالیت :

تجهیزات برقی

لینک  :

فقط برای آکهی های ویژه

 دریافت کاتالوک  :

فقط برای آکهی های ویژه

  جزییات و نقشه :

فقط برای آکهی های ویژه

توضیحات :

گلند کابل برق :

کانکتوری برنجی و ایمن برای اتصال دادن انواع کابل های برق به جعبه تقسیم و باکس های برق است. گلند کابل برق نمره M32 با توجه به نوع کابل ها انواع متفاوتی دارد. گلندها بصورت استاندارد پلاستیکی و فلزی سرگرد و سر تخت با نمره بندی متریک M و PG تولید می شوند.
گلند آرموردار کابل های صنعتی :
این کانکتور برای کابل های زره دار استفاده می شود که در محیط های صنعتی می بایست استاندارد های خاصی رعایت شود. آرمور کابل از جنس فلز فولاد یا آلومینیومی در لایه بیرونی شیلد قرار میگیرد. در قسمت حلقه آرمور گلند کابلها تابیده می شود. گلند آرموردار برنجی باعث عبور بهتر جریان برق داخل کابل می شود. بنابراین فشار مکانیکی روی بدنه اصلی دستگاه ها برداشته می شود. این شاخص در نوع سفید و گلند استیل به بهترین حالت و با طول عمر بیشتر صورت می گیرد.

انواع گلند کابل :

معمولی
ضدانفجار

مشخصات حفاظت گلند ها :

تمامی گلند ها دارای رنج ای پی های مشخصی هستند که در انتخاب و خرید گلند کابل بسیار اهمیت دارد. اختصار EX نشانگر این است که گلند ضد انفجار است اما اگر قبل از اعداد X باشد هیچگونه محافظتی وجود ندارد. نمره IP اندازه درجه حفاظت گلند برنجی است و اندازه نفوذ پذیزی گلندها با عدد نشان داده می شود. همچنین مقدار امنیت ایجاد شده در برابر وسیله و محیط قابل نصب محاسبه می شود.

نمره و سایز گلند های M :

M20
M25
M32
M40
M50

انتخاب گلندی استاندارد کابل :

ما در تیک صنعت برق پیشنهاد می کنیم قبل از خرید صحیح گلند کابل به نکات مهمی توجه کنید. نوع و سایز سطح مقطح کابل مورد نظر مشخص شود. در صورت زره دار بودن روکش یا شیلد کابل قطر کامل حتماً محاسبه شود. سایز گلند ها معمولا بصورت اینچی یا پی جی هستند که این شماره گذاری متریک صورت می گیرد. تیک توزیع کننده انواع گلند کابل برق برای سیستم های مدیریت کابل در خدمت هموطنان ایرانی است.

آدرس  :

خیابان لاله زار جنوبی خیابان ترابی گودرزی مجتمع تجاری لاله زار طبقه چهارم پ 9

هشدار  :

پایاب در قبال آگهی‌ها مسئولیتی ندارد. پیش از دریافت این کالا و خدمات هیچ مبلغی را واریز نکنید. این وب‌سایت در هیچ معامله‌ای درگیر نیست و هیچ پرداخت، ارسال، تضمین معامله، خدمات سپرده و یا حفاظت خریداری و یا گواهی فروشنده را مدیریت نمی‌کند.

آگهی‌‌های مشابه

انواع سیم و کابل ساختمانی
انواع سیم و کابل ساختمانی
تهران
چاپ لیبل تابلو برق
چاپ لیبل تابلو برق و پلاک تابلو برق
تهران
چراغ محوطه
جدید ترین چراغ های محوطه ای درتبریز
آذربایجان غربی