تبلیغات و نیازمندی های صنعت ساختمان معرفی محصولات

ایستگاه برج میلاد در پاییز افتتاح می‌شود

در این نوشته میخوانید

مدیرعامل شرکت مترو از آغاز بهره برداری از ایستگاه برج میلاد و ورودی های جدید ایستگاه های نواب و مهدیه، طبق برنامه زمانبندی در سه ماهه سوم امسال تاکید کرد.

 

ایستگاه مترو برج میلاد در خط 7 مترو تهران با دستور رئیس جمهور از طریق ویدئوکنفرانس در سی و هفتمین پویش ملی تدبیر و امید برای جهش تولید و همزمان با افتتاح 99 پروژه عمران و مدیریت شهری در سراسر کشور، روز پنج‌شنبه بیست و هفتم آذرماه 1399 افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت فراب، بهره‌برداری آزمایشی از ایستگاه مترو برج میلاد در خط 7 مترو تهران، روز دوشنبه بیست و ششم آبان‌ماه امسال با حضور شهردار تهران آغاز شده بود.

در این مراسم افتتاح تنها از چند رسانه تصویری دعوت و از برگزاری آنلاین برنامه نیز صرف نظر شد زیرا قرار است اواخر آذر ماه به مناسب روز ملی حمل و نقل، طی مراسمی با حضور رئیس جمهور، افتتاح این ایستگاه و چند پروژه دیگر اعلام شود البته برگزاری برنامه‌های شهرداری با حداقل مدعوین در این روزهای کرونایی کار پسندیده‌ای است اما اعلام رسمی افتتاح این ایستگاه  مهم توسط دولتی که  بی‌مهریهای زیادی نسبت به مدیریت شهری به‌ویژه در حوزه حمل و نقل عمومی داشته و در پرداخت مطالبات به حق این حوزه، کوتاهی‌های زیادی داشته است، خود نکته‌ای قابل تأمل است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × یک =