تبلیغات و نیازمندی های صنعت ساختمان معرفی محصولات

فروش یونولیت فوم سقفی و پلاستوفوم

شماره تماس  :

09365154038

استان  :

تهران

گروه فعالیت :

سقف و دیوار پلاستوفوم

لینک  :

فقط برای آکهی های ویژه

 دریافت کاتالوک  :

فقط برای آکهی های ویژه

  جزییات و نقشه :

فقط برای آکهی های ویژه

توضیحات :

تولید کننده انواع فوم سقفی پلاستوفوم کرومیت سقفی ورق عایق حرارتی نسوز و ورق عایق سردخانه‌ ای دانسیته 25 عایق رطوبت و دما

کمترین قیمت
بهترین کیفیت
امکان خرید حضوری
ارسال بار در اسرع وقت
خرید از کارخانه بدون واسطه
جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس حاصل فرمائید
شرکت‌ هایی که به صورت تخصصی در حوزه ساخت و ساز فعالیت می‌کنند و افرادی که قصد ساختن منزل شخصی دارند به دنبال راهکارهایی هستند تا مقاومت ساختمان‌ ها را در برابر زلزله افزایش دهند، وزن ساختمان را کاهش دهند و در برابر صوت، حرارت، رطوبت، حشرات آن را عایق کنند. یونولیت‌ها به عنوان یکی از مدرن‌ترین و پر استفاده‌ ترین مصالح ساختمانی شناخته می‌شوند که کاربردهای مختلفی در صنعت ساختمان سازی و صنایع دیگر دارند.
یونولیت ها به واسطه داشتن ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فرد همچون وزن پایین، میزان نفوذپذیری پایین، عایق حرارت و صوت بودن در بخش های مختلفی از ساختمان استفاده می شوند. یونولیت سقفی از جمله پراستفاده ترین یونولیت ها در ساختمان سازی است که می تواند در کاهش هزینه ها،مصرف پایین مصالح، افزایش سرعت انجام کار موثر باشد.

 

آدرس  :

نعمت‌آباد

هشدار  :

پایاب در قبال آگهی‌ها مسئولیتی ندارد. پیش از دریافت این کالا و خدمات هیچ مبلغی را واریز نکنید. این وب‌سایت در هیچ معامله‌ای درگیر نیست و هیچ پرداخت، ارسال، تضمین معامله، خدمات سپرده و یا حفاظت خریداری و یا گواهی فروشنده را مدیریت نمی‌کند.

آگهی‌‌های مشابه

یونولیت سقفی و کرومیت
خرید و قیمت یونولیت سقفی و کرومیت
تهران
ورق عایق و یونولیت فشرده
فروش ورق عایق فوم والپست و یونولیت فشرده
تهران
تولید و فروش بلوک سقفی و 3Dپانل
تولید و فروش بلوک سقفی و 3Dپانل و ورق فوم
یزد