• این موضوع 2 پاسخ، 2 کاربر را دارد و آخرین بار در 10 سال، 12 ماه پیش بدست pani به‌روزرسانی شده است.
در حال نمایش 3 نوشته (از کل 3)
  • نویسنده
    نوشته‌ها
  • #2941
    pani
    مشارکت کننده

    سازه های غشا یی ( پارچه ای – کامپوزیتی ) نوعی از سازه های کششی هستند که بیش از سه دهه است در بازار جهانی ارائه می گردند و زیر مجموعه سازه های فضایی هستند.این پارچه ها ترکیبی هستند از الیــاف پلی استــر بسیار مقاوم ( در برابر کشش وفشار بار) و روکشــی از PVC برای محافظت از الیاف. بسته به نــوع روکش PVC شفافیت پارچــه ها از %0 تا %50 متغیــر هستند. پارچه های کامپوزیتی با بکار گیری انواع متفاوت الیاف ، بافت و روکش، در گستره ی وسیعی از مقاومت های کششی تولید می گردند. پارچه ی مورد نیاز هـر پروژه با توجه به مشخصات خاص آن پس از انجـــام محاسبات توسط کارشناســـان فنـی انتخاب خواهد شد . با بهـره گیری از ماهیـت سـازه ای غشـا ، می تـوان با حداقل استفاده ازسازه های فلزی ، دهانه های وسیع را پوشش داد . با توجـه به عملکـرد فوق العـاده پارچـه های کامپـوزیتی پروژه های متفاوت بین 5 تا 17سال گارانتی می شوند.
    با استفاده از این ویژگی و انحنا پذیری غشا ها، غیر منتظره ترین و جاه طلبانه ترین پروژه ها در صنعت ساختمان قابل اجرا می باشد.از ویژگی های سازه های پارچه ای می توان به قابلیت عبور نور درر روز و انعکاس نورهای دکوراتیو در شب و هم چنین امنیت در برابر حریق و ثبات رنگ اشاره نمود.سازه های غشایی به دلیل ویژگی های منحصر به فرد خود در صنعت ساختمان مورد توجه قرار گرفته و به عنوان سازه های دائمی استفاده می شوند.شرکت آسمانه نماینده اجرای این سازه ها می باشد.
    برای گرفتن کاتالوگ و مشاهده عکس ها به این سایت مراجعه کنید:aasemaneh.ir
    تاریخ ارایه:23/2/92

    #3266
    ناشناس
    میهمان

    حداکثر دهنه قابل اجرا دراین روش چقدر است وایا تایید مرکز تحقیقات ساختمان یا وزارت مسکن وشهر سازی را دارد یا خیر؟
    [/font]

    #3275
    pani
    مشارکت کننده

    در مورد ابعاد دهانه های قابل اجرا هنوز اطلاعای دقیقی ندارم اما پروژه های اجرا شده ابعاد وسیعی دارند.بله.تا جایی که من اطلاع دارم دارای تایید می باشد.

در حال نمایش 3 نوشته (از کل 3)
  • شما برای پاسخ به این موضوع باید وارد شوید.